Zajmujemy się produkcją banerów wyborczych. Staramy się przygotować kandydatów do kampanii wyborczej, odpowiednio wcześnie realizując zamówienia na banery. Okres przed wyborami to gorący czas meetingów, wieców, dyskusji i spotkań w elektoratem, dlatego trzeba właściwie się do niego przygotować, aby każdy etap współgrał zresztą. Baner jest skutecznym narzędziem marketingowym, a do tego prawidłowo umieszczony dostarcza przekaz dużej grupie ludzi. Baner wyborczy jest właśnie takim produktem, który powinien dotrzeć do jak największej liczby ludzi.
Co powinien zawierać baner wyborczy?
Elementy banera wyborczego:
- profesjonalne zdjęcie kandydata, odpowiednio obrobione i uwzględniające wszelkie atuty jego wyglądu,
- chwytliwe hasło reklamowe, które zakotwiczy w głowie odbiorców. Może to być główny motyw danej partii,
- atrakcyjna kolorystyka, podnosząca walory estetyczne materiałów reklamowych,
- zwięzły przekaz informacyjny, dotyczący poglądów oraz programu kandydata,
- wymiary odpowiednie do projektu.
Rodzaje zewnętrznych banerów wyborczych
Banery wyborcze występują w formie:
- jednostronnej,
- dwustronnej,
- odblaskowej.
Mogą być dostępne również z oświetleniem z przodu lub od tyłu. Banery wyborcze nieustannie cieszą się ogromnym powodzeniem i są ciągle jednym z efektywniejszych kanałów informacyjnych. Stosunkowo niskie koszty produkcji sprawiają, że chętnie korzystają z nich zarówno kandydaci do sejmu, jak i w wyborach samorządowych. Są to produkty, które podświadomie wpływają na decyzje wyborcze elektoratu i mają ogromne znaczenie w zapamiętywaniu poszczególnych kandydujących.