Ulotki wyborcze to niewielkie formy papierowe ułatwiające identyfikację kandydata. Rozdawane są podczas rozmów z wyborcami, na wiecach lub podczas spotkań towarzyskich. Umieszczane są we wszystkich możliwych miejscach, gdzie potencjalni wyborcy mogliby się z nimi zapoznać. Dzięki temu, że są nieduże można je umieścić we wszelkich dozwolonych miejscach.
Czy warto inwestować w ulotki wyborcze?
Wydawałoby się, że ulotki to najzwyklejsze śmieci przedwyborcze. Nikt nie chce tego brać, a jak otrzyma to zaraz wyrzuca. Jednak kandydaci bardzo wierzą w każdą formę promocji, dlatego bardzo często drukujemy takie materiały. Są tanie, łatwo je przenosić, a w zminimalizowanej formie zawierają te same treści, co banery i plakaty. Nie trafiają naraz do większej rzeszy odbiorców, ale do każdego pojedynczo. Jest to sposób na personalizację przekazu skierowaną wydawałoby się do konkretnej osoby. Być może w początkowej fazie wyborczej w Polsce odgrywały ważną rolę, obecnie są tylko dodatkowym źródłem informacyjnym, nie traktowanym jako wartościowe.
Uzupełniająca rola ulotek wyborczych
Ulotki wyborcze są tanim materiałem propagandowym, dlatego chętnie są wykorzystywane przez kandydatów w kampanii wyborczej. Sprawdzają się uzupełniająca forma procesu przedwyborczego. Informacje pozyskane, dzięki nim nie utrwalają się wyborcom, ponieważ są szybko porzucane, ale liczba materiałów jest tak duża, że zastępuje jakość. Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty dotyczącej projektowania i druku ulotek wyborczych.